Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2007 19:37 - Впечатлили ме някога с нещо на едно място
Автор: linas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.08.2007 19:39


asensi666 - е той ми е слабостта:).Такова друго същество няма,ненавижда ме,ако можеше щеше с дърво да ме пребие:D.За него важи това : "Най - любимият ти става дето най не ти се дава".Голям пич е,ама е изградил някаква защитна стена пред себе си,само не знам дали за всички или само за мен.Мисля си, че всъщност е чувствителен и много емоционален
/определено емоционален,какви цветущи епитети използва/.
Сладурче си е и ако някой успее да го разбере и спечели няма да съжалява.   Към днешен ден /КДД/ :Еххх, вече си имам др слабост:Р и дори нз как ти си ми бил, ама всички се променяме и всичко се мени ...Мога да кажа,че си симпатяга понякога,но чесно казано вече ми е все тая за теб ...

pinkovia1 - с него се "познавам" бладодарение на това,че селата ни са съседни.Той е от свестните,лафчето с него върви,ама не се засичаме често тук:(.   КДД : с него още си лафим от време на време,но не е нищо особено.

nightwarrior - левскарчето е бомба,нали сме си от един отбор и сме си готини:Р. Благодарение на него се снабдих с яки снимчици на любимците.   КДД : Асен наистина е много свестен пич,просто е несравним. Има много разнородни интереси и направо ме изумява всеки път,даже не вярвам че може да има такива хора камо ли на тази вазраст. Много успехи ти пожелавам за напред в предстоящите ти начинания и знам,че ще си много добър в  областта на правото.

sladur1989 - е какво да кажа,то си го пише.Направо си е благунчо,ама все ми бяга по тъча:D.Имаме общи интереси май,харесваме едни и същи неща.Пожелавам му успехи с ансамблите и добра бъдеща реализация,защото той наистина го заслужава.Бобката ми е най - голямото умниче;).   КДД : Вече не подържаме връзка, нещо се загубихме,но според мен той не взимаше нищо на сериозно. Иначе поне от това,което знам за него е свястно момче.

Данката - доста интелигентен и начетен,математикът.Не простее,
говори смислени и умни приказки,с него винаги е интересно и не може да се скучае. КДД : Вече и с него не си пишем.

kristian - сърдиткото,не можа да понесе,че не съм от София,но пък всичко си беше ОК преди това.

julos87 - той е по - сърдит и от Криско.Един от първите истински сладури и най- големия пич,много темпераментен и човек с характер
/ това е от зодията му /.Знае си интереса и си го отстоява.Наистина съжалявам,че всичко свърши по този начин,приятна компания е.

VaNkAtA - с него се познаваме отдавна,наш човек си е,но не сме се виждали 4-5 години и случайността ни срещна тук.Най - точния човек,пичага и сладур.

ivo bachkov - той е красавецът / ще си спестя коментара кое точно е най - красивото в него ;) /.Изобщо е голям сладур,ама е много зает :(, а и трудно му измъквам думичките,но като се заприказва надминава всички.Много по - различен от тълпата тук и то си личи още на профила му.

НерВака - благодарение на това,че на профила ми пише Трън се срещнах с много печени хора и Теди е един от тях.Винаги когато е тук ми се обажда да си полафим.
Останала съм с много добри впечатления от неговата особа.

bibisladura - един преподавател веднъж ни каза, че когато някой не е сигурен  в нещо,за да бъде по - убедителен го пише в името си.Примера беше с градове,които в името си съдържат "град".И не зная заради това ли,но и аз съм малко скептична като видя подобен nick,но Вили ме опроверга на 100 %.Въпреки че се "запознахме" при странни обстоятелства / благоадрение на Асен / успя да ме зариби и да покаже,че наистина е сладур.А пък  какво гласче има само..............;) Да и този човек вече не ми е толкова присърце :(
ТАКИВА СА БИЛИ ВИЖДАНИЯТА МИ НЯКЪДЕ В НАЧАЛОТО НА МАРТ 2007 Г.



Тагове:   МЕ,   място,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18945
Постинги: 5
Коментари: 2
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930